
Migdrut udostępnia kilka form płatności w celu zapewnienia jak najwyższego komfortu użytkownika.
Należy jednak pamiętać, iż wybrana forma płatności może wpłynąć na czas realizacji zamówienia. W przypadku wybrania opcja "przelew tradycyjny" czas księgowania płatności może się znacznie wydłużyć w przypadku skorzystania z tej opcji po godzinach księgowania płatności w bankowości elektronicznej bądź w przypadku dni wolnych. W przypadku skorzystania z tej opcji MigDrut dopuszcza (nie zobowiązuje) możliwość realizacji zamówienia na podstawie oryginalnego potwierdzenia przelewu przesłanego na biuro@migdrut.pl
W przypadku korzystania z szybkich płatności elektronicznych Migdrut otrzymuje powiadomienie o dokonanej płatności natychmiast po jej realizacji.
Formy płatności dostępne w MigDrut:
1. Przelew tradycyjny (numer konta podany w zamówieniu).
2. Płatności elektroniczne (PayU, Dotpay).
3. Płatność za pobraniem (płatność realizowana u kuriera, bądź w paczkomacie).
4. Płatności Shoper (Blue Media)- Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)
W przypadku problemów związanych z płatnością zachęcamy do kontaktu z nami:
Adres e-mail: biuro@migdrut.pl
Numer telefonu: 574-237-470